woensdag 9 mei 2012

Mediteraanse Bleekselderij

Vandaag gekookt met de bleekselderij uit het biologische groentepakket. Ik heb dit recept gemaakt. Ik heb de verse tijm wel vervangen door tijm uit een potje, want dat had ik nog ik huis.

Hier het resultaat:













De soort van ratatouille smaakte prima. Ik wilde er eigenlijk rijst bij serveren, maar van gisteren was nog een beetje bami over. Dat smaakte er ook best bij.
Het is een recept wat ik denk ik nog wel eens ga maken, maar wil ook nog wel meer met bleekselderij gaan experimenteren.

Van het groentepakket liggen alleen de bosbietjes en koolrabi er nog. Daar ga ik de komende 2 dagen mee koken. Morgen kan ik alweer het nieuwe groentepakket ophalen. Dat ik nu nog over heb komt doordat we van het weekend zijn weggeweest en ik daardoor geen zin had om nieuwe producten uit te proberen.

Ik heb al even gekeken op de site wat er in het pakket zit, dit keer bijna allemaal groenten waar ik vaker mee kook:
- Raapstelen
- Courgette- Sla- Prei- Wortels


Alleen raapstelen heb ik nog nooit mee gekookt, dus maar alvast op zoek naar een leuk receptje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten