donderdag 10 mei 2012

Zouden ze het ruiken?

Zoals ik vorige week al blogde twijfel ik of ik de postcodeloterij moet opzeggen. Nou blijkbaar lezen ze ook mijn blog, haha....
Gisteren een mailtje, de ijsprijs is op mijn postcode gevallen. Dus binnenkort mag ik een bak Ben en Jerry's ijs ophalen. En vandaag een brief op de mat, met een gewonnen abonnement van 6 nummers op 110%NL magazine.
Het zijn nou niet echt de prijzen die mij overhalen, maar ach. Het ijs vind ik wel heel lekker, maar ook duur, dus koop het zelf nooit. En dat magazine zal wel volstaan met commerciële oninteressante rotzooi. Of ben ik nu te negatief?
Ik zie mezelf wel zitten over een paar weken in mijn tuin met een bakje ijs en een magazine lezend.

1 opmerking:

  1. haha bij dit soort prijzen zeg ik altijd tegen mijn man dat ze in ieder geval onze woning gevonden hebben en dat ze proefdraaien voor de klapper....

    BeantwoordenVerwijderen