dinsdag 14 augustus 2012

Gratis zwemmen

Gisteren was het zwembad hier in het dorp weer geopend na 6 weken verbouwing. Omdat het water nog niet helemaal op temperatuur was, mocht je gratis komen zwemmen. Maandag is altijd mijn zwemavondje, dus dat kwam goed uit.

We hebben eerst een uur baantjes getrokken, maar helaas ging dat door de drukte (en spelende kinderen) niet zo goed en zijn de baantjes denk ik op 1 hand te tellen.

Maar daarna werd ook nog een lesje aquajoggen gegeven. Had ik nog nooit gedaan, wel aquarobics en aqua power. Maar eigenlijk vond ik het leuker en ook inspannender dan ik dacht. Ik voel het nu in ieder geval goed in mijn kuiten.



Ik koop altijd een 25 badenkaart voor € 66,-- (2 jaar geldig). De activiteiten zijn iets duurder 11 rittenkaart voor € 43,-- (losse les € 4,30). Vind ik nog wel meevallen. In het zwembad in de stad, waar ik een paar keer ben geweest toen ons zwembad in verbouwing zat, is een les € 5,20. Misschien ook wel leuk om zo'n rittenkaart voor activiteiten voor mijn verjaardag te vragen. Ben begin november weer jarig en weet toch nooit iets te vragen. Ik zet het alvast op mijn wensenlijstje (die ik digitaal bijhoud). Maar gisteren in ieder geval al die € 6,94 uitgespaard!

2 opmerkingen:

  1. Dat is een erg origineel verjaardagscadeautje, hoop dat je hem krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk! Ik heb een tijd lang Aqua Spinning gedaan. Ook bloed, zweet en tranen in het zwembad en de dagen erna. Ik ga mijn kaart ook maar weer eens opduiken!

    BeantwoordenVerwijderen