vrijdag 21 december 2012

Ons tv-debuut

Zoals ik in dit blogje al vertelde ging ik gisteren naar een ochtend van de Wandelwagensoos. Dit is een ontmoetingsplek voor ouders met een baby, dreumes of peuter. Al lange tijd leek het me leuk om hier naar toe te gaan, want ze organiseren leuke activiteiten voor ouder en kind; zoals babymassage, voorleesochtend, 2e handskledingverkoop etc. etc.... Maar helaas kon ik nog niet eerder gaan, omdat werd geadviseerd zoontje bij andere kindjes uit de buurt te houden i.v.m. virusjes. Nu hij hersteld is van zijn operatie mag dit wel weer en kon ik bijna niet wachten om me met mijn baby trots te showen en me nu eindelijk eens onder de mensen te begeven. O'ja inmiddels is het al een dreumes....

Gisteren organiseerde de Wandelwagensoos een ochtend in het teken van kerst met muziek, zingen en dans. De opbrengst ging naar Serious Request. Ik ging met zoontje met de bus erheen, toch wel een ritje van ruim een half uur, maar gelukkig is de dienstregeling net aangepast en hoef ik nu niet over te stappen om hier te komen. Toen we ruim 1,5 uur aan het zingen en spelen waren, kwam er een filmploeg binnen. Ze maakten wat opnames, namen de cheque met het geldbedrag in ontvangst en gingen weer.

's Avonds werd het op tv uitgezonden. Zoontje is ca. 2 seconde goed in beeld te zien. De camera kwam dichtbij en die moest zoontje natuurlijk even aanraken. Mij zie je ook voor de helft 1 tel en later nog een beetje bij het totaalplaatje, dan ligt zoontje op het kleed te "spartelen"


Wil je de hele uitzending zien? Vanaf minuut 22 begint dit item. Het is een beetje in stukjes opgehakt, 3x een klein stukje.
Get Microsoft Silverlight
Bekijk de video in andere formaten.


Het was overigens een hele leuke ochtend. Normaal kost een bijeenkomst een paar euro en betaal je nog iets voor het drinken dat je koopt. Nu was het iets duurder, omdat de opbrengst naar SR ging en deed ik nog een kleine gift. Totale kosten € 10,-- en ca. € 5,-- voor de bus. Ik denk dat ik zeker nog vaker ga! Want zoontje genoot ook van alle andere kindjes, zo leuk om te zien!

10 opmerkingen:

  1. Leuk zeg, z'n eerste 2 seconds of fame :)
    Kindjes vinden OV altijd echt geweldig, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, zo'n ochtend. Toen mijn kinderen nog baby waren ging ik wel eens naar een ontmoetingsochtend van de spelotheek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik heb het gezien inderdaad en meende hem al te herkennen!
    Maar toen dacht ik dat dat wel heel toevallig zou zijn en ik het me vast ingebeeld had.
    Maar ik had toch gelijk! Jullie zijn beroemd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. AAAA, wat leuk! Lijkt me super leuk zo'n clubje. Nou, geniet van jullie roem!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Reacties
    1. Ja, ik ga het zeker bewaren voor later! Moet alleen nog even uitvinden hoe. Kon het niet opnemen van tv, even nog uitzoeken of ik die uitzending van uitzending gemist ook kan downloaden.

      Verwijderen
  6. Klinkt leuk die 'wandelwagensoos'! Leuke, maar ook een lekker foute naam trouwens. :-) Helaas heb ik dat soort dingen hier in de buurt nog niet echt gevonden... Leuk om te zien hoe die kleintjes op hun eigen manier contact met elkaar maken he?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Ik ging voorheen ook regelmatig naar dat soort ontmoetingen, ik vind het leuk om andere moeders te ontmoeten. Nu ben ik meer op zoek naar een speelochtend maar die heb ik nog niet kunnen ontdekken hier,

    BeantwoordenVerwijderen