zaterdag 29 december 2012

Uitslag give away

Vorige week een give away met biologische babyvoeding. Er waren slechts 2 geïnteresseerden. Omdat het 6 zakjes zijn, lijkt het me dan het beste om het maar onder jullie te verdelen. Dus Lottebees en Samatha willen jullie even je adres mailen naar sjoukebespaarder@gmail.com ? dan stuur ik het naar jullie op.

Mochten jullie nog een voorkeur hebben van smaak, laat het dan even weten, dan zal ik kijken naar een eerlijke verdeling.

- stoofpotje van kip met rijst en groenten (7 maanden)
- 2x rundvleesstoofpotje met aardappelen en groente (7 maanden en de grootverpakking 10 maanden)
- kip met groenten (7 maanden)
- vis met aardappelpurree en groenten (7 maanden)
- lamsvlees met aardappelen en groenten (10 maanden)


In januari wederom een give away.....

2 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk. Ik heb je een e-mail gestuurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!
    Ik zal morgen even mailen.
    Ben erg benieuwd wat dochterlief ervan gaat vinden. Krijgt pas sinds afgelopen week fruit.

    BeantwoordenVerwijderen