dinsdag 11 december 2012

Vaste lasten weer een beetje omlaag

Na de verzekeringen en mobiele telefoonabonnement onder de loep te hebben genomen, keek ik vandaag nog eens waar we de vaste lasten nog verder mee omlaag konden brengen. We hebben een 3-in-1 pakket voor tv, internet en bellen bij Telfort. We betalen hiervoor € 46,50 per maand. In principe ben ik best tevreden over alles. Eerst hadden we wel regelmatig storing met de tv, maar de laatste maanden is dit niet meer voorgekomen. Binnenkort wordt hier in de hele wijk glasvezel aangelegd en nu komen er allemaal aanbieders langs via alle mogelijke kanalen. Maar altijd is die aanbieding toch duurder dan wat wij nu betalen, dus voorlopig hoeven wij geen glasvezel.

Om te beginnen keek ik eens bij Telfort op de site en tot mijn stomme verbazing kreeg ik bij het inloggen gelijk een melding dat ik mijn abonnement kon verlengen en daardoor € 113,04 kon besparen per jaar. Hoezo verlengen? Ons abonnement loopt toch automatisch door? Ja, inderdaad loopt het gewoon door, maar je kan ook weer gebruik maken van aanbiedingen. Dus ik verlengde ons abonnement gelijk en nu gaan we voortaan € 37,08 per maand betalen een besparing van € 9,42 per maand.

Tja, dan denk je eigenlijk dat je niet meer kan besparen op je vaste lasten en dan kan het dus toch nog.....ben benieuwd of ik nog een besparing kan vinden...


5 opmerkingen:

  1. Beter! Heb ook internet omgezet, scheelt toch weer 120 euro per jaar. Baal alleen dat internet via zeelandnet via de kabel gaat, zo kost mijn abonnement van 20 euro toch in totaal 35 euro, want die kabel gebruik ik nergens anders voor.

    En zoontje is voor 90% uit de luiers. Beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook zo een die vandaag eens even aan de slag is geweest. Wij zitten bij Ziggo en we krijgen nu eindelijk korting. Terwijl ze in de brief hadden laten weten dat ze juist meer in rekening wilden brengen. Goed om regelmatig, zo'n twee keer per jaar eens even alles langs te lopen dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat is toch inderdaad weer een besparing. Ik kan voor komend jaar nog besparen op de zorgpremie.

    Groetjes Annelieya

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga meteen kijken, wij zitten ook bij Telfort.

    BeantwoordenVerwijderen