donderdag 17 januari 2013

Weekmenu week 3-4

Deze week in het biologisch groentepakket:
- witlof
- groene kool
- pompoen
- uien
- knolselderij

Deze groenten zijn inmiddels allemaal bekend voor mij, maar ik heb er voor gekozen toch weer een aantal nieuwe recepten uit te proberen.

Omdat ik vorige week een avond uiteten ben gegaan met een vriendin, heeft manlief iets uit de vriezer gepakt en heb ik een de rode koolpastaschotel doorgeschoven naar deze week.

Donderdag: rode koolpastaschotel (odin)
Vrijdag: uienquiche
Zaterdag: pompoenbonenschotel (odin)
Zondag: pannenkoeken
Maandag: witlof met champignons uit de oven (odin)
Dinsdag: groene koolovenschotel
Woensdag: ovenschotel met knollen en kikkererwten

Hier en daar ga ik de gerechten een beetje aanpassen om niet te veel te hoeven kopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten