donderdag 7 maart 2013

Weekmenu week 10-11

Vrijdagavond gaan we een weekje weg, maar dat wil niet zeggen dat we geen weekmenu hebben. Ik ga met zoontje en mijn zus en haar dochtertje een week naar een huisje. "De mannen" komen alleen het weekend. We hebben van te voren bedacht wat we die week willen eten. Makkelijke gerechten en we nemen de ingrediƫnten zoveel mogelijk mee. Er is wel een supermarkt in het park, maar die is waarschijnlijk niet de hele week open en vast prijzig. Dus we nemen het maar gewoon mee.

do (nog thuis): winterposteleinsalade met aardappeltjes en vegetarische schijf
vr (nog thuis): restjes opmaken!
za: pannenkoeken
zo: chili sin carne
ma: risotto met broccoli
di: nasi
wo: pasta met courgette
do: aardappeltjes + vegje + salade

Deze week zat er in het groentepakket:
Winterpostelein
Broccoli
Courgette
Rode kool
Bieten
Uien


De courgette, uien neem ik mee om te verwerken in de pasta. De broccoli gaat door de risotto. De bieten en rode kool bewaar ik voor volgende week. En als we donderdag dan weer thuiskomen ligt er al weer een nieuw pakket voor ons klaar!

Ik heb deze week alvast wat blogjes vooruit geschreven, dus de komende week hoeven jullie mijn blog in ieder geval niet te missen!


1 opmerking:

  1. Hallo Sjoukje , wat een leuke blog heb je zeg! Heb je pas ontdekt,gezellig.
    Veel plezier in het huisje

    BeantwoordenVerwijderen